Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Zweedse Vadstena kant

  • stockholm

    Is er iemand onder u die geïnteresseerd is in de Zweedse Vadstena kanten? Ik heb volop patronen. Ook het boek Kantklossen van Sally Johanson. Stuur mij een mail. Groet, Eva

  • Gesina

    Hoi Eva,

    Plaats een foto van de Zweedse kanten dan kan ik kijken wat u bedoeld.

    groetjes,

    Meer

  • stockholm

    Hallo, als je het boek van Sally Johanson net kent, en dus in eerste instantie daar een of meerdere patronen uit zou kunnen kiezen, dan wordt het heel moeilijk. Van alleen een foro - die ik niet heb - is het moeilijk om de kanten te klossen.

  • Marcsika

    Hallo Eva,

    Ik zou graag van u Valdstena patronen ontvangen.

    Alvast bedankt,

    Marcsi

    marcsi_doba@hotmail.com

  • stockholm

    Beste Marcsika, Kun je een keuze maken uit het boek van Sally Johanson? - Of heb je op de website gekeken van Föreningen Svenska Spetsar en daar kanten gezien die je mooi vindt? Ik lees het wel. groeten, Eva

  • stockholm

    Je kunt kijken op de website van Föreningen Svenska Spetsar. En dan onder mönster. Er zijn dan allerlei verschillende soorten. - Vergroot het beeld door op ‘förstora bilden’ te klikken.

  • Marcsika

    Beste Eva,

    Ik heb op de website gekeken, en ik vind die patronen erg leuk: Längd, hörn, fyrkanter, Festremsa, tablett. Vooral deze: Finknyppling Argyle längd. Als je hiermee met de patronen kan helpen hoor ik het graag.

    De patronen van de linten lijken een beetje aan de patronen van mijn geboorteland (Hongarije).

    Alvast bedankt,

    Marcsi

    marcsi_doba@hotmail.com

  • stockholm

    Dag Marcsika, Wil je mij even mailen op mijn e-mailadres, is makkelijker ‘praten’ verder.

    evabadam@hetnet.nl

    Bedankt en groeten, Eva