Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Bericht aan Els over Oostmalle

  • Monique

    Hoi Els ,

    Het is nu in Oostmalle geen kantmarkt maar kantdagen .

    Op zaterdag kan je best na de middag komen . Want in de loop van de voormiddag komen de meeste nog aan . Maar kom je vroeger kan je er wel al binnen , geen probleem . En het is gratis inkom . Op zaterdag is Bob-in aanwezig en nog een paar andere . Op zondag zitten er dan weer de meeste kantklosters .

    Ze zitten dan tot boven !! We zijn dan zo rond de 200 !

    Als je komt breng dan alstublieft de zon mee !!!

    Tot ziens ,

    Monique

  • betsie de Laat

    Hallo Monique,

    wanneer zijn de kantdagen deze keer?

    Normaal werd het toch altijd rond vaderdag gehouden dus het derde weekend van juni?

    groetjes Betsie

  • Monique

    Het is nu zaterdag en zondag dus op 9 en 10 juni !

    Vroeg hé ?

    Je kan niet geloven hoeveel mailtjes en telefoons ik al kreeg . Iedereen zit met dat derde weekend in zijn hoofd natuurlijk .

    Ik zag net het weerbericht het zou droog zijn en maar 17° brrrr

    Tot ziens Betsie

    Groetjes,

    Monique

  • betsie de Laat

    Monique heel erg bedankt voor het doorgeven misschen moet je het nog ergens extra vermelden want ik hoorde van meer mensen dat ze derde weekend wilde gaan naar Oost-Malle.

    Alvast heel veel sucses

    Groetjes en tot zaterdag dan

    Betsie

  • Monique

    Zou het wel helpen ?

    Ik had het hier op 9 mei al gezet . Als ze het toen niet zagen misschien nu op die paar dagen ook niet ?

    Ik kijk er naar uit hoor ! Ook al doet mijn hele lijf pijn .

    Tot zaterdag !!!!

  • betsie de Laat

    ik hoop dat het zaterdag en zondag zo druk wordt dat je de pijn even kunt vergeten!

    tot zaterdag

    groetjes

    betsie