Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

kantklos 'les'

• Andrea

Voor ik mijn vraag stel zal ik me eerst even voorstellen.

Mijn naam is Andrea, ik ben voor het eerst op dit prikbord.

Ik patchwork en quilt, vandaar dat ik vaak het prikbord quilten bezoek.

Nu heb ik een vraag over kantklossen, en ik bedacht dat er vast ook wel een prikbord voor kantklossers is. Gezocht en gevonden.

Nu mijn vraag. Ik ben op zoek naar iemand in de omgeving van Roosendaal (nbr) of Driebergen/Utrecht veel van kantklossen af weet. En die als vraagbaak kan dienen.

Evt bereid is een keer een 'startles te geven.

Ik vraag dit voor mijn moeder. Zij is vorig jaar ziek geworden, en kan haar grootste hobby, naaien, niet meer uitvoeren. Ik zoek een nieuwe bezigheid voor haar. In het verleden heeft ze ooit gekantklost, ze zou het leuk vinden dit nu weer eens te proberen/te doen.

Ze verblijft sinds januari in een verzorgingshuis, en de dagen duren zo lang als je, letterlijk, niets meer om handen hebt. De hele dag lezen is ook zo wat.

Wie o wie kan mij helpen?!!

Alvast hartelijk bedankt.

Andrea.

• Hanke

Hallo Andrea,

Stuur een mailtje naar cursus@lokk.nl, met vermelding van de postcode/plaats waar je moeder woont.

Dan krijg je namen door, die (redelijk) in de buurt van je moeder wonen, van mensen die lesgeven.

Groetjes,

Hanke

• Andrea

Hartelijk dank!

Ik heb een mailtje naar het betreffende adres gestuurd. Ben benieuwd.

Laat nog weten hoe het afloopt.

Andrea.

• Geeske

Hoi Andrea,

Ik zou ook graag kantklosles willen in de buurt van Roosendaal of Etten Leur.

Zou U zo vriendelijk willen zijn de adressen door te willen mailen aan mij.

Alvast mijn dank hiervoor.

Groetjes,

Geeske.

• ephrem

Geeske ik geef les in Etten-Leur voor nadere vragen mail mij even prive. groeten Ephrem

• Mieke

Hallo Andrea,

Ik heb les in Utrecht.

Is dat iets voor je moeder??

• Zhanna

Hallo Mieke,

Ik zoek les in Utrecht. Is dat nog aktuel?