Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Heikina/Hanke Hofstra

  • kaja49

    Wie kan mij vertellen waarom ik de bestelde materialen niet ontvang en waarom de mail niet wordt beantwoord?

    Is zij ziek of is er iets anders aan de hand.

    Ook een leerling van mij heeft tijdens de Kanthappening in Horst bij haar spullen besteld en, omdat zij dat niet bij zich had, zou het worden opgestuurd. Diverse malen heeft zij per mail en telefonisch contact gezocht, maar er wordt nergens op gereageerd.

    Ik hoop dat er niets ernstigs aan de hand is.

    Karin J.

  • Hanke Hofstra

    Hallo Karin J.

    Ik moest je boek nog bestellen. Deze heb ik net binnen. Dit gaat maandag op de post.

    Verder heb ik vanuit Horst nog 1 bestelling lopen,

    Wat is er aan de hand:

    - prive nogal erg druk

    - verder heel veel e-mailtjes

    Ik bel je zometeen.

    Groetjes,

    Hanke

  • kaja49

    Bedankt voor je reactie, Karin

  • rina1

    hallo;

    denk erom dat als het per TNT post verzonden wordt; de post er tegenwoordig GEEN 24 uur meer erover doet maar 4 DAGEN.

    ook maak ik de laatste tijd vaak mee dat de post helemaal niet bezorgd wordt en dat het bestelde verdwenen is.

    TNT is niet meer betrouwbaar als eerst.

  • betsie de Laat

    Hallo,

    IK ben blij om te merken dat ik niet de enige ben die last heeft van niet op tijd bezorgen tot hele pakketjes/brieven kwijt zijn en als je reclameert dan hoor je je niets.

    Jammer dat we niet meer op de post kunnen vertrouwen.

    Groeten Betsie

  • kaja49

    Hanke heeft telefonisch contact met mij opgenomen en alles is duidelijk.

    Ook mij leerling heeft telefonisch contact met haar gehad.

    Karin J.