Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

kantklosmaterialen

  • annie jansen

    Voor de liefhebber heb ik een complete kantklosuitrusting: 2 kussens, een kussenstandaard, veel (ik schat 80) klosjes, patroonboeken, garen, spelden.

    Tegen elk aannemelijk bod. Mijn moeder kan haar hobby helaas niet meer uitvoeren en ik vind het zonde om deze goede spullen weg te gooien. Wie interesse heeft kan via de mail contact opnemen.

  • annie jansen

    aanvulling bij kantklosmaterialen: email: a.jansen-thielen@kpnmail.nl

  • gelisa

    Hoi Annie

    Vroeger toen mijn Oma nog leefde heb ik ooit eens kantklosles van haar gehad. Het lijkt mij leuk dit weer eens wat op te frissen.

    Ik woon in Apeldoorn, ik weet niet waar de kantkloskussen e.d. zijn? Is het mogelijk dat je wat foto's opstuurd? Of dat ik ze kan bekijken?

    Ik heb geen idee.. wat het waard is..

    graag hoor ik meer van je.

    groeten Gelisa.

  • annie jansen

    Hallo Gelisa,

    Als je mij je emailadres stuurt, zal ik je de foto's van de spullen doorsturen. De vraagprijs is € 75,- Mijn mailadres staat bij de eerste reactie.

    Groeten, Annie

  • christa de winther

    (:P)lieve mevrouw, ik zou zo graag weer willen klossen, ben door verhuizen veel kwijt geraakt.heb nog we'll boeken en 1 kussen. Heb twee en half jaar les gehad. Maar ik denk dat ik voor deze kans telaat ben ?!?! Wilt u iets van u laten horen ? Vriendelijke groet christa tel:-) 026_3215452